Goddelijk

Geef mij je zonnigste lach

Hoe winters en droef het je ook vergaat

Geef mij de twinkel in je ogen

Hoe zeer het ook pijn doet wat je ziet

Je bent hemels, weet je dat?

Ieder van ons

Een sprankeltje goddelijkheid

Ook wanneer je niet gelovig bent

Je bent het vuur dat de wereld warm houdt

De oerkracht die de aarde doet draaien

Zonder jou is het universum koud en kil

Je bent uniek en onmisbaar, weet je dat?

Ieder van ons

Een sprankeltje goddelijkheid

Ik zie dat je me niet gelooft

Maar de frons in je gelaat

De manier waarop je met je ogen rolt

Ook dat is jouw onbeschrijflijke heerlijkheid

Je bent een mysterie, weet je dat?

Ieder van ons

Een sprankeltje goddelijkheid

Zorg goed voor jezelf

Je bent meer waard dan eender wat

Ja, jij, ik heb het tegen jou!

Een pure brok energie, lichaam en geest

Jij bent mij en ik ben jou, weet je dat?

Ieder van ons

Een sprankeltje goddelijkheid

Als ieder mens dat van zichzelf en de ander zou weten

Zou er geen tranendal van oorlog hoeven zijn

Want misnoegde ego’s zouden niet botsen

Dus wat kan ik de mensheid beter wensen

Dan het geloof in ieders goddelijke zijn?





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts